۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶
کد مطلب : ۱۴۷۰۷
امام جمعه شهر اردل :

امداد های غیبی کلید فتح خرمشهر بود

امام جمعه شهر اردل گفت:امداد های غیبی کلید فتح خرمشهر بود که با دست توانای رزمندگان اسلام رقم خورد و تجاوز و فتنه های دشمنان را برای همیشه از این مرز و بوم قطع کرد.
امداد های غیبی کلید فتح خرمشهر بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و بسیجی که در سپاه ناحیه اردل برگزار شد اظهار داشت:رزمندگان و شهدای ما در حماسه بزرگ سوم خرداد ثابت کردند ، با توسل به خداوند متعال می توانند ضربه سنگینی را به دشمن وارد کنند و همین امر هم روی داده است.
سلمانپور گفت : مردم عزیز ایران ، این روز را یکی از روز های شیرین زندگی خود می پندارند و میتوان گفت که آزاد سازی خرمشهر یک امداد غیبی بوده است و مردم در آن روز ، بهترین خبر ممکن را شنیده بودند.
وی افزود: مردم ایران این روز را گرامی بدارند و با توجه به نامگذاری امسال رهبر انقلاب ، توجه به مدیریت جهادی و بهره گیری از ویژگی های رزمندگان دفاع مقدس در جهاد و مدیریت ، از تحربیات آنها بهره کافی را ببرند.
امام جمعه شهر اردل در پایان با بیان اینکه هرکسی توفیق رزم در راه خدا را نصیب نخواهد برد اظهار کرد:شهدا ما درراه خدا رفتند و بهترین شاخصه که آنها را به این راه سعادت دعوت کرد ولایت فقیه بود و امروز اگر ما هم بخواهیم در راه سعادت قدم برداریم باید در تمام زمینه ها گوش به فرمان و پیرو مقام معظم رهبر ی باشیم.
انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۷:۲۸

12 Feb 2020